Deusto Forum. Erronka berriak, nortasun berria

BEZEROA: Universidad de Deusto KATEGORIA: BRANDING, DIGITALA, ONLINE, STAND

Deusto Forum hausnarketarako eta elkarrizketarako gune plurala da, eta bere helburuak dira jakintza-arlo desberdinetan adituak diren profesionalen sare-lana sustatzea eta Deustuko Unibertsitateak gizarteari egiten dion ekarpena indartzea.

2022an jardunaldi horiek itzuli zirenetik, gaurkotasuneko gaiak eztabaidatzeko eta aztertzeko aukera izan dugu, hala nola Komunikazio Politikoa, Migratzaileen Giza Eskubideak, Emakumearen Egoera Iranen edo Eraldaketa Ekonomikoa, besteak beste. Iñaki Gabilondo, Joseph McMonigle, Arantxa Tapia edo Roane Careyren mailako adituak entzuteko aukera izateaz gain. Gaur egungo informazioaz beteriko jardunaldiak, kontzientziazio- eta sentsibilizazio-maila handiarekin, Deustuko Unibertsitatearen eskutik.

Identitate berriaren klabeak

Edizio honek presentzia fresko eta berritua bilatzen zuen, eta, beraz, proiektu honen identitate bisuala eguneratzeko eta komunikazio-beharretara egokitzeko lana eman zitzaigun: Ikus-entzunezko edukiaren garapena eta sorkuntza, egokitzapen grafikoak, newsletter informatiboen diseinua, seinaletika...

Gure asmoa? Marka ezagun eta koherente bat eraikitzea Deustuko Unibertsitatearen espazioaren barruan, topaketen bidez informazio plurala eta egungoa eskaintzea helburu duena. Espazioen diseinutik aplikazio bakoitzeraino, gonbidatuen kalitatearen eta Deusto Forumek hilabete hauetan zehar hurbildu dizkigun edukien maila handiaren isla dira.

Identitate berriak unibertsitatearekin duen lotura zuzena mantentzen du, bere aplikazio guztietan kolore urdina nagusiki erabiliz, tonu ezberdinetan degradatu eta ehundurekin konbinatuz. Protagonista nagusia tipografia da, bere ezaugarririk bereizgarriena ukitu klasikoen eta modernoen fusioa baita. Nortasun hori eraiki duten osagai guztiak proiektu hau osatzen duen ikus-entzunezko estetikan islatu dira.