BBK markako restylinga

BEZEROA: BBK KATEGORIA: BRANDING, DIGITALA, MOTION

BBK da Kutxabanken banku-fundazio akziodun nagusia. Gainera, aktiboki laguntzen du ekonomia sustatzen, inguruko enpresetan egiten duen inbertsio-jardueraren bidez, eta balio sozial eta ekonomiko jasangarria sortzen duen Gizarte Ekintza gauzatzen du, lehena Estatuan biztanleko eta bigarrena tamainako.

Markako restyling proposamena

BBK-k Moriwaserengan konfiantza izan du bere nortasun grafikoari bira txiki bat emateko, marka bere errealitate berriarekin lotutako balioekin lotzen laguntzeko – Profesionalizazioa, etorkizuna, berrikuntza, talentua, kaudimena, garapen iraunkorra, lehiakortasuna, etika, humanismoa, digitalizazioa –, eta aldi berean, bere esentziari eusteko. Beraz, proiektua testuinguruan kokatu behar da, restyling gisa, eta ez hainbeste rebranding gisa: sartu beharreko aldaketek kanpoko irudiaren gaineko hobekuntza alferrikakoak eta praktikoak izan behar zuten, eta ez norabide berriak, markaren balio-proposamena nabarmen alda zezaketenak.

Hiru dira markan egindako aldaketa nagusiak

Logotipoa: restyling prozesuan zehar, bere tipografia biribildu da sentsazio irekiago bat bilatuz, gorputz gehiagorekin eta horrela irakurgarritasuna hobetuz. Era berean, trantsizioak eta degradatuak sartu dira, markari dinamismoa eta mugimendu-sentsazioa ematen diotenak, eta gaur egungo eboluzio eta trantsizio-garaiak ekartzen dituztenak gogora.

Argazki estiloa: markaren komunikazioarekin batera doazen irudien estiloa sakonago definitu da, aurretik finkatutako ardatzak mantenduz: egunerokotasuna, hunkiberatasuna, lan-ingurunea eta tokiko lotura.

Mugimendua: mugimendu-marka hornitu da. Logotipoaren animazio aipatuez gain, normalizatu eta manualizatu egin dira pieza nagusien mugimendua eta trantsizioak, komunikazio-piezak eta horiek osatzen dituzten elementuak (kolore-blokeak, testuak, irudiak, key visuals, etab.).

Apurkako ezarpena

Xehetasun leunak izan arren, adierazitako aldaketek ñabardura berriak dakarzkiote markari, eta ezin hobeto egokitzen dira planteatutako komunikazio-helburuekin. Datozen hilabeteetan ikusiko dugu horien guztien garraioa.