Bizi, Topa Egin Bilbao Bizkaia

BEZEROA: BFA - DFB KATEGORIA: KANPAINAK, DIGITALA, SHOOTING

Pandemiaren ondoren, helmuga turistikoek erakargarritasuna berreskuratzeko eta berpizteko modua bilatzen dute. Bilbao Bizkaiaren estrategia globalaren barruan, bere apustuetako batek turismo enogastronomikoan jartzen du arreta, zehazki, bere bitxietako batean: Bizkaiko Txakolina.

Bilbao, Bizkaia eta bere Txakolina.

Horretarako, Moriwasetik kanpaina bat planteatu genuen, orientazio taktiko argiarekin eta oso helburu zehatz eta bereiziekin. Alde batetik, Bilbao Bizkaiaren irudia eta ospea sustatu nahi izan zen turismo-helmuga gisa, bai eta komunitatea eta bitarteko digitalen interakzioak areagotu ere. Bestetik, lurraldea bisitatzeko interesa izan dezaketen erabiltzaileen lead kualifikatuak erakartzea, horien bidez ondoren e-mail marketineko ekintzak ezartzeko.

Bezeroaren helburu horiek lortzeko, hainbat sare sozialetako paid mediaren bitartez, esperientzien zozketetan oinarritutako kanpaina bat gauzatu genuen. Segmentazio sakon baten bidez, eno-gastronomian interesa duten erabiltzaileak hunkitu genituen, kultura gastronomikoarekin, ardoekin eta lifestylearekin lotutako mezuekin bat datorren targeta. Une oro, kanpainaren protagonista Bizkaiko Txakolina izan zen, magnet asset gisa funtzionatu zuena.

Bilbao Bizkaia marka gaztetzea eta publiko gaztearen interesa erakartzea lortzen duen kanpaina koloretsu eta kementsua, sentsazio positibo eta hedonisten bidez.

Denok sentsazio positiboak bilatzen ditugu.

Aukeratutako komunikazio-lerroa funtsezko hiru elementuren konbinazioaren emaitza da: Bizkaiko hiri- eta landa-inguruneak, Txakolina eta target-arekin lotutako pertsonak, interesei, balioei eta bizimoduari dagokienez. Estetika Txakolinaren kontsumo-uneak gazte-taldeetan erakutsiz sentsazio positiboak sortzeko asmoarekin definitu zen, kolore dardarti eta kementsuetan bilduta.

Mezua indartzeko, bizitasuna transmititzen duen ikurhitz baten aldeko apustua egin zen, erabiltzaileengan Bilbo eta Bizkaia Txakolinaren bidez bizitzeko interesa pizteko. Ikurhitza kanpainaren ikus-entzunezko pieza guztietan agertzen da, mezua azpimarratzen lagunduz. Horrek kanpainaren koherentzia estetikoa ere bermatu zuen.

Emaitzek ezarritako helburuei erantzun zieten: erabiltzaile bakarren 4.700 lead kualifikatu baino gehiago lortu ziren, eta 9.000 interakzio baino gehiago ere.

Topa egin dezagun.