Re-styling Eko Gama

Re-styling Eko Gama

BEZEROA: GVTARRA KATEGORIA: PACKAGING

Gvtarra-k 2017an jarri zuen martxan bere Eko gama. 2022an, posizio komunikatibo berri bat okupatzeko, kontsumitzaile-profil berri batera sartzeko eta gama hau osatzen duten erreferentzia ezberdinen errotazioa suspertzeko aukera emango dion birpentsaketa egin behar da.

Hasierako egoera.

Gvtarraren Eco linea abian jarri zen 2017 eta 2018 urteetan zehar. 2022an, The Real Green Food-ek restyling-proiektu bati ekiteko enkargatu zigun, sorta birkokatzeko eta antzemandako ekintza eta hobekuntza-behar batzuei erantzuteko balioko zuena.

Ontzi berria eta etiketa berria.

Testuinguru horretan, bilgarrien aldaketa aukeratu zen, aurreko formatuaren ordez apalategian presentzia bisualagoa izatea ahalbidetuko zuen berri bat aukeratuz.

Beirazko pote berrian, egituratutako etiketaren diseinu berria, material gardenean, modu sinple eta aldi berean hierarkikoan, erreferentzia bakoitzaren elementu nagusiak: Gvtarra marka, Uzta Ekologikoaren izendapena eta produktuaren identifikazioa: lekak, orburuak. , ilarrak, garbantzuak eta babarrunak.

Multzoari zuzendutako azken kontsumitzaile motaren arabera beharrezko eta balioesten den informazio guztia osatzen duten beste informazio-elementu eta zigilu batzuekin batera.

Targeta.

Aukeratutako estilo grafikoak argudio ekojasangarriekiko konprometitua eta sentibera den kontsumitzaile mota batekin konektatu nahi du. Hori dela eta, osotasunaren sinpletasunaren eta gardentasunaren aldeko apustua egiten du, produktu bakoitza identifikatzen laguntzen duten oso apaindura gutxiko ilustrazioekin gutxieneko hobetua.