Webgune berria, gardena eta iraunkortasunarekin konprometitua

BEZEROA: Salica KATEGORIA: BRANDING, KANPAINAK, DIGITALA

SALICA INDUSTRIA ALIMENTARIA 1990ean jaio zen, Bermeoko ehun urteko bi kontserba-fabrikaren fusioaren ondoren: Campos eta Astorquiza.

Esperientzia eta ibilbide zabala duenez, erreferentziazko enpresa bihurtu da tunidoen kontserben eta izoztuen sektorean, bai eta antxoen eta beste espezie batzuen sektorean ere, bai merkatu nazionalean eta Europan, bai beste kontinenteetan.

Enpresa-errealitate berri baterako webgune korporatibo berria.

Salicak webgune korporatibo bat eskatu zigun, eta, horretarako, bere errealitatea hiru ikuspuntutatik komunikatzeko irtenbide bat proposatu genuen:

- alde batetik, enpresa-dimentsioa (historia, xedea, ikuspegia eta balioak, instalazioak),

- bestetik, produktuak (marka propioak eta banatzaileen markak),

- azkenik, jasangarritasunaren aldeko apustua (erosketa arduratsuaren politika, zenbait GJHrekin bat egitea, Tuna 2020 konpromisoak eta kalitatearen, berrikuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren aldeko apustua).

Webguneak kontsumitzailearen eskuetara iristen diren produktu guztien trazabilitatea ezagutzeko aukera emango du.

Gainera, kontsumitzaileekiko gardentasunaren eta konpromisoaren, itsas ekosistemaren eta langileen segurtasunaren alde egiten duen apustuaren adibide garbi gisa, webguneak produktu guztien trazabilitate osoa ezagutzeko aukera ematen du.

Horretarako, nahikoa da webgunean ontzi bakoitzean agertzen den kodea sartzea, eta espezie, arrantza-eremu, ontzi, metodo eta ontzi bakoitzaren edukia hartzeko datei buruzko informazioa erakutsiko da.

Froga egin nahi duzu?

www.salica.es/trazabilidad