BEZEROA: GVTARRA KATEGORIA: BRANDING, PACKAGING

Gvtarrak helburua argi zeukan

Nafarroako baratzetik heldu diren barazkien eta lekaleen kalitate eta aniztasun guztia kontsumitzaileei eskaintzea. Horretarako, irtenbide eta proposamen berriak bilatu dituzte, kontsumitzeko modu eta egoera berrietara egokitzeko.

Hala, duela denbora bat entsaladen segmentuak jasaten ari zen iraultza atzeman zuten, baita haien potentzial eta ibilbide izugarria ere, aukera eta aukera ugariei esker, bai erabilerei bai uneei dagokienez. Ideia guztiak lurreratu zituzten, eta ondorioztatu zuten batzuetan errazena apartekoena dela. Hala bada, zergatik ez gehitu lekale eta barazki onenak entsaladarik gourmetenak sortzeko?

Hala, 2019an, “Tus ensaladas de Gvtarra” gama sortu zen.

Gamaren irudia freskatzen

2021ean, gamak aldaketa bat behar zuen aurkezpenean, lehen begi-inpaktutik barnean zuen tradizioaren eta berrikuntzaren konbinazio bikaina transmititzen laguntzeko. Proposamen berriak betiko osagaien kalitatea bezalako alderdietan jarri beharko luke arreta, orain modu berri batean konbinatuta, entsaladarik kreatiboen eta landuenen oinarri ideala izateko sortuak eta pentsatuak.

Azken finean, estilo berriak kalitateaz, gardentasunaz, azkartasunaz hitz egin beharko luke, eta produktua irtenbide erraz gisa kokatu, barazkiak gure dietaren zati izan daitezen egunero eta esfortzurik gabe.

Mezu argia eta gardena.

Moriwase-k proposatutako sormen-ildo berriak Gvtarraren funtsa, hau da, osagaien hautaketa eta kalitatea, erakustea du ardatz nagusia. Horregatik, produktu-sorta berri honetarako sentsazio gardena, garbia, argia eta, azken finean, benetakoa aukeratu zen.

Era berean, informazio-mailen hierarkia -marka, azpimarka, izena eta osagaia- eraginkorragoa eta erakargarriagoa da orain kontsumitzaile gazte eta dinamikoarentzat, ez baitu denbora askorik eta irakurketa azkarra egiten baitu linealean (edo gailuaren online pantailan).

Emaitza: “Tus ensaladas de Gvtarra”. Inoiz baino prestatuagoak jateko, beti bezain goxoak! Jango dituzu, ezta?