BBK markarako Audio Brandinga

BEZEROA: BBK KATEGORIA: BRANDING, DIGITALA

Plataforma eta gailu berriek gure markei bizia ematen dieten eszenatokiaren aurrean, beharrak eta galderak sortzen dira, eta horiei trebetasunez erantzun behar diegu. Hemen bihurtzen da brandinga tresna boteretsua, edozein testuingururen aurrean gure marka eraginkortasunez, funtzionaltasunez eta koherentziaz komunikatzeko gai dena.

Funtsezkoa da markei beren balioekin bat datozen ikus-entzunezko elementuak ematea, nahastezinak izan daitezen. Sekretua bere unibertso grafikoa soinu, irudi eta mugimenduen sinfonia batekin biltzea da, mugak gainditu eta bere identitate korporatiboa indartzeko.

BBK markarako restyling proiektu korporatiboa garatu ondoren, ezinbestekoa zen guretzat bere unibertso grafiko berria soinu argi eta indartsuarekin laguntzea. BBK bere osotasunean definitzen duten balioak eta kontzeptuak transmititzea lortzen duen melodia: soziala, berrikuntza eta jasangarritasuna.

BBKrentzat garatutako nortasun korporatiboaren barruan, audio branding-a hura osatzen duten gainerako elementuak osoki eta gogoangarri osatzeko eta gainditzeko gai den tresna bihurtzen da. BBK soinuaren diseinuak bere ekintza-ildo eta plataformetara egokitutako soinu-unibertso desberdinak sortu ditu.

Zer emaitza lortu dugu BBKrentzat? Soinu ezaguna, akustikoa, organikoa eta gizatiarra.

Soinu-unibertso nagusiak:

Audiologoa:

Konposizio labur bat, ikus-entzunezko formatuetan logotipoaren presentzia laguntzeko erabiliko dena.

Markako abestiaren bertsioak:

Markako abestia BBK markaren balio nagusiak transmititzeko gai den melodia da: errotzea, gardentasuna, konpromisoa, etika eta berrikuntza. Markako abestitik 3 aldaera gehiago jaiotzen dira:

gizartea, iraunkortasuna eta teknologia.

Telefono bidezko itxaronaldiaren soinua:

Pieza laburra eta konnotazio teknikoekin, baina BBK esentzia eta balioak transmitituz.