Salica eta Campos, etorkizuneko zaporearekin

Salica eta Campos, etorkizuneko zaporearekin

BEZEROA: Salica KATEGORIA: DIGITALA, ONLINE

Salica Industria Alimentaria 1990ean jaio zen, Bermeoko ehun urteko bi kontserba-enpresak bat egin ondoren: Campos y Astorquiza. Esperientzia eta ibilbide zabala duenez, enpresa erreferentea da tunidoen kontserben eta izoztuen sektorean, bai eta antxoen eta beste espezie batzuen sektorean ere, bai merkatu nazionalean, bai Europako merkatuan, bai beste kontinenteetan. Nazioarteko presentzia horrek presentzia digital eraginkor bat aipatzen du, eta oso informatiboa eta erabilgarritasun handikoa den webgune bat merkaturatzea lortzen dugu.

Denboran zehar, Camposek ospe handia lortu du kalitate handiko kontserba eta produktu izoztuengatik, eta ez da gutxiagorako. Beste mez bat, gugan konfiantza izan zuten beren produktuen mailan egongo zen presentzia digitalaren garapenean lan egiteko. Berehala hartu genuen konpromisoa, eta lanari ekin genion.

 Salica eta Campos, etorkizuneko zaporearekin

Eremuak eta 180 graduko proposamen digitala

Conservas Camposek ere erabiltzaileen behar berrietara egokitzea eta ingurune digitalean zentratzea erabaki zuen. Horretarako, beste behin ere Moriwaserengan jarri zuten konfiantza Camposek eskatzen zituen behar guztiak bilduko zituen webgune bat kaleratzeko.

Menu nagusi batek osatzen duen webguneak produktuen, albisteen, errezeten, enpresaren eta dendaren atalak ditu, eta uneoro praktikotasunaren eta erabilerraztasunaren aldeko apustua egiten du, erabiltzaileek erraz nabigatzeko eta bilatzen duten guztia aurkitzeko aukera izan dezaten.

Albisteen atalaz gain, bere izaera informatiboa indartzen dugu newsletterrerako harpidetzaren bidez, bezeroei berritasun guztien berri berehala emateko aukera ematen diena.

Urte batzuk geroago, markaren presentzia digitala gidatuko zuen estrategia bat izateko beharra nabarmenagoa zen. Sare sozialen arreta eta kudeaketa batetik, eta clubcampos.com webgunea bestetik, duela gutxi merkaturatutako online dendarekin, markak nabigatzen jarraitzen duen icebergaren punta dira.

 Salica eta Campos, etorkizuneko zaporearekin

Webgune gardena eta iraunkortasunarekin konprometitua

Salicak web korporatibo bat eskatu zigun eta, horretarako, bere errealitatea ikuspegi hirukoitz batetik komunikatzeko gai den irtenbide bat proposatu genuen:

- Enpresa-dimentsioa (historia, misioa, ikuspegia eta balioak, instalazioak)

- Bere produktuak (marka propioak eta banatzaileen markak)

- Jasangarritasunaren aldeko apustua, erosketa arduratsuaren politikan zehaztuta, hainbat GJHrekin lerrokatuta, Tuna 2020 konpromisoekin eta kalitatearen, berrikuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren aldeko apustuarekin.

Webguneak bere produktu guztien trazabilitate osoa ezagutzeko aukera ematen du.

Proba egin nahi duzu?

www.salica.es/trazabilitatea