Haizea txopan, kandela bizian

Haizea txopan, kandela bizian

BEZEROA: Foro Marítimo Vasco KATEGORIA: BRANDING, ONLINE

Euskal Herriko Itsas Foroak, Euskal Herriko Itsas Industriaren Klusterrak, urteak zeramatzan irudi korporatiboa aldatzen eta erakusleiho publiko nagusia, webgunea, berrikusten, proiektatutako irudia egiten duten benetako ekintzara egokitzeko.

Foroaren irudia eguneratzeak estetikotasuna gainditzen du, estrategikoan kokatzeko. FMV herrialdeko kluster garrantzitsuenetako bat da, nazioarteko erreferentea, eta nazioartekotze-lana, proiektu berriak eta lan- eta industria-garapena erakutsi behar ditu.

Beharrezkoa zen marka, nortasunik galdu gabe, itsasoaren sektorea behar bezala ordezkatuko zuen irudi argi eta moderno baterantz eboluzionatzea, elementu gehiegi zituen irudi barroko eta irakurgaitz batetik abiatzen zela jakitun izanik.

Beraz, arazo horiek zuzendu nahi izan ditugu, "itsasoa" ikurrerako leitmotiv gisa hartuta, kolore korporatiboak (urdina) mantenduz eta gainerakoekin bizikidetza egokia ziurtatuz. Azkenik, lan tipografiko on batek ahalik eta irakurgarritasun handiena ziurtatzen du.

Haizea txopan, kandela bizian

Ikurrak itsasontzi baten branka gogorarazten du, baina hainbat bandera bezala ere interpreta daiteke haizetan kulunkatuz, eta olatuen uhin-mugimendua ere bilatzen dugu, itsasoarekin duten lotura indartzeko.

Makil lehorreko tipografia oso argi eta sinpleak erraztu egiten du bezeroaren irakurketa eta identifikazio argia. Marka hiru mailatan banatu dugu letraren tamaina handitzeko eta presentzia handitzeko.

Jakina, branding-prozesuan FMVren izendapena landu dugu hainbat hizkuntzatan, hala nola hizkuntzen bizikidetza lantzea, eta abar. Garapen hori guztia Eskuliburu Korporatibo batean jasota geratu da, eta horrek gerora behar den edozein euskarritan ezartzea erraztuko du.

Marka berria ezarri dugun lehen aplikazioetako bat Euskal Herriko Itsas Foroaren webgunean bertan da.

Webgunearen garapena gogoeta-proiektu garrantzitsua izan da Foroaren aldetik, eta laburpen- eta zehaztapen-proiektu garrantzitsua agentziaren aldetik.

Haizea txopan, kandela bizian

Denbora asko eman dugu edukien zuhaitz bat definitzen, modu erraz eta intuitiboan azaltzeko nor diren eta zein den helburua, helburu bikoitzarekin:

- Foroko bazkideentzako informazio garrantzitsua (albisteak, azokak, ekitaldiak, etab.) ahalik eta gehien bilatzea.

- FMVk erabat kudea dezakeen webgune bat ziurtatzea, eguneratzen erraza, etorkizuneko garapenetarako gaitua eta programazio, nabigazio eta segurtasuneko azken estandarretara teknologikoki egokitua.

Oso webgune bisualaren aldeko apustua egiten dugu. Bertan, home-an, azken nobedadeak eta hurrengo ekitaldiak nabarmentzen dira, eta goiko menu batekin, erraz sar daiteke gainerako edukietara.

Gainera, webgunearen funtzio ugarien artean, newsletter egiteko aukera ematen digun albiste-gordailu bat inplementatu dugu, klusterraren komunikazioa indartzeko eta bazkide guztiak behar bezala informatuta edukitzeko.