GLN. Zaporea, tradizioa eta berrikuntza

BEZEROA: Grupo La Navarra KATEGORIA: KANPAINAK, DIGITALA, SHOOTING

GLN likoreak eta balio erantsi handiko ardoak egiten eta merkaturatzen dituen familia-enpresa bat da, nazio-mailan banaketa sendoa duena eta nazioartean presentzia handia duena. Bere produktuen portfolioa zabala da eta izen handiko markak ditu, hala nola Etxeko, La Navarra edo Homenaje, baita Biancavilla edo Marco Real upategiak bezalako produktu berritzaileak ere.

Markaren balioak irudikatzea

GLN marka zintzo, familiar eta berritzaile gisa definitzen duten funtsezko balioak ikus-entzunezko estiloko hainbat gomendiotan zehaztu ziren, produktuaren bertsio guztietan markaren funtsa argi baina bizigarri erakutsiz.

Ikus-entzunezko formatuko katalogo honen bidez, GLNk nazio mailako ardo eta edari espiritutsuen ekoizle indartsua dela erakusten du. Bere izaera berritzailea ziurtatzeko eta bere gaitasun industriala erakusteko helburuarekin, proiektu hau oso ikuspegi bisualarekin diseinatu da. Lehen planoen, kamera motelaren tratamendu zehatzen eta efektu bisualen bidez, ikuslea egoera dardarkari eta hedonistetara eramatea lortzen da.

Gainera, postprodukzioko teknika aurreratuak erabili dira, ikuslea edari bakoitza prestatzeko prozesuan erabat murgilduta sentituko dela bermatuz, sentsazioen unibertsoa sortuz.

Gure inspirazio sortzailea arometatik, koloreetatik, zaporeetatik eta ehunduretatik sortzen da, eta harmonia eta intentsitate bihurtzen dira zati berdinetan. Narratiba erakargarri eta zirraragarriarekin, produktu bakoitzaren esentzia primeran islatzen da.

Proiektua plangintza eta postprodukzio arduratsuaren emaitza izan da, Zumake Food Productionen laguntzarekin, eta horren emaitza zaporez eta historiaz betetako une eta unez betetako ikus-entzunezko ibilbide batean eman da.